Gluren bij je buren: hoe besparen zij slim energie (ook na einde saldering)?
start
10 oktober 2026, 13:30
eind
10 oktober 2026, 16:30
locatie
Dierdonk (informatie volgt per email)
Tijdens de 2e editie van Gluren bij je buren van dit jaar gaan we zaterdag 10 oktober a.s. weer op bezoek bij een paar buurtgenoten. Bij hen zien we hoe zij hun woning hebben verduurzaamd en hoe zij - ook na het einde van de salderingsregeling - blijven besparen op hun energieverbruik. Wat komt daarbij kijken, welke keuzes hebben zij gemaakt en welke ervaringen zijn opgedaan? Bijvoorbeeld bij het installeren van een warmtepomp, thuisbatterij of zonneboiler, het leggen van zonnepanelen of het plaatsen van een laadpaal voor een EV, of het gebruik van een EMS (EnergieManagementSysteem).
Wandel je mee? Gezellig! Meld je snel aan, het aantal plaatsen is beperkt.
Aanmelden
Meld je aan om mee te doen