|
Graag attenderen we buurtgenoten op de themabijeenkomst "Einde saldering. Wat nu? Thuisbatterij?" van het Energiehuis Slim Wonen.
Datum: maandag 29 juni a.s. ('s avonds om 19:30u)
Locatie: Energiehuis Slim Wonen, Torenstraat 3-5, Helmond.
Het einde van de salderingsregeling roept bij veel bezitters van zonnepanelen vragen op. Maar ook buurtgenoten die nog zonnepanelen willen installeren vragen zich af of dat nog zinvol is. Het Energiehuis Slim Wonen organiseert daarom deze informatiebijeenkomst. Vragen als 'Is het nog slim om zonnepanelen te installeren?' of 'Is een thuisbatterij de beste oplossing om meer uit je eigen zonne-energie te halen?' komen aan de orde.
Wil je daar bij zijn? Aanmelden kan via deze link. Duurzaam Dierdonk is nog met het Energiehuis in gesprek over het organiseren van een vergelijkbare bijeenkomst specifiek voor Dierdonk (eventueel in Parkzicht). Daarover volgt later eventueel meer informatie. We willen buurtgenoten de mogelijkheid die het Energiehuis nu biedt op 29 juni a.s. niet onthouden. Wanneer je vragen hebt, stuur dan een mailtje naar duurzaam.dierdonk.woningen@gmail.com Met energieke groet,
Initiatiefgroep Duurzaam Dierdonk
|