Actie: Gluren bij je buren (2e editie)
Bezoek buurtgenoten op zaterdag 10 oktober a.s.!
Op zaterdag 10 oktober a.s. van 13:30 tot ca. 17:00u gaan we, voor de 2e keer dit jaar, op bezoek bij een paar buurtgenoten. Zij vertellen hoe zij hun woning hebben verduurzaamd. Bijvoorbeeld over het installeren van een warmtepomp, thuisbatterij of zonneboiler. Ook het gebruik en werking van een EMS (EnergieManagementenergie Systeem) het leggen van zonnepanelen of het gebruik van een laadpaal komen aan de orde. Ervaar hoe je - ook na de beeindiging van de salderingsregeling - slim op je energieverbruik kunt blijven besparen. Daarmee doe je inspiratie op voor je eigen woning.
De actie wordt georganiseerd door Duurzaam Dierdonk, een initiatief van Dierdonkers dat buurtgenoten helpt bij het verder verduurzamen en energiezuiniger maken van hun woningen en de wijk als geheel. Bijvoorbeeld door het geven van informatie over slim energie besparen en opwekken. En wat is nu mooier om van je buren te horen hoe zij dat doen en van hun ervaringen kennis te nemen en te leren.
Wandel je mee?
Gezellig! Meld je snel aan met je mailadres want het aantal plaatsen is beperkt. Deelnemers ontvangen uiterlijk 5 oktober meer informatie over startlocatie e.d. We verwelkomen je graag!
Aanmelden
Meld je aan om op de hoogte te blijven